Részletek
Részletek
Így kérj egyedi árajánlatot HTC U Play mobiltelefon készülékedre!
Amennyiben nem találod a számodra megfelelő hibaleírást, vagy egyéb kérdés merült fel benned, írj az info@mobilvetel.hu-ra, vagy használd az oldal jobb alsó sarkában lévő „messenger” ikont. Csapatunk készséggel segít az optimális választásban.
Műszaki állapot:
- Érintő vagy kijelző hibás – nem ad képet a készülék és/vagy érintésre nem reagál
- és/vagy kijelző plexije repedt, törött – ha a készülék ad képet, megfelelően működik, de a kijelző plexije repedt, az is kijelző hibás kategóriába sorolandó
- Hálózat vagy SIM kártya hibás – a készülék nem érzékeli a SIM-kártyát és/vagy nem kapcsolódik hálózathoz, telefonálni nem lehet vele
- Hangszóró vagy csörgő hibás – csengőhangot nem, vagy csak torzítva hallani és/vagy telefonáláskor vagy kihangosításkor nem hallani a másik felet
- Töltő csatlakozó hibás – a készüléket nem, vagy csak nehezen lehet tölteni és/vagy kontakt hibás töltő csatlakozó
Külső állapot:
- Használt, néhány enyhe karccal – a készülék mindennapi használatából adódó karcolások „zsebkopott” – nem volt leejtve, ütés, horpadás nyomok nem találhatóak rajta, kijelző plexi nem repedt
- Mélyebb karcok, kopott – a készüléken mélyebb, normál fényviszonyok között is látható karcolások vannak, kerete láthatóan kopott és/vagy ütésnyomok találhatóak a burkolaton
- Törött – a készülék burkolata törött (Nem a kijelző, csak a burkolat!) ha a készülék burkolata és kijelzője is törött, akkor az az „ÉRINTŐ ÉS KIJELZŐ HIBÁS” kategóriába sorolandó
Hálózat függő:
- Kártyafüggetlen – a készülék bármilyen szolgáltató SIM-kártyájával használható
Ha nem tudod megállapítani, jelöld be a kártyafüggetlen lehetőséget!