Gyakori kérdések

GLS CSOMAGOLÁSI ÚTMUTATÓ

Mi az a mobilvetel.hu?

Egy fordított webshop, ahol Te vagy az eladó és Mi vagyunk a vevők. Megvesszük használt mobiltelefon készüléked, akár hibásan is, majd megjavítva, restaurálva továbbadjuk azt. Így nemcsak pénzt tudsz keresni, de óvod is a környezetet!

 

Hogyan tudom eladni a telefonomat? Hogyan működik a mobilvétel webshop?

Válaszd ki a kereső segítségével az eladni kívánt eszközödet, majd add meg annak jellemzőit, paramétereit és esetleges hibáit a legördülő menü segítségével.

Ezután kapsz egy előre kalkulált pontos vételárat, amennyiért a mobilvetel.hu megvásárolja az adott készüléked/eszközöd. Ha az összeget elfogadod, pár adat megadása után, ingyenesen elküldheted nekünk megfelelően becsomagolva.

Miután a készülék beérkezik hozzánk, bevizsgáljuk, hogy az általad megadott telefon jellemzők és tulajdonságok technikailag egyeznek e, és ha minden rendben van, akkor 48 órán belül utaljuk a vételárat. Így működik a mobilvetel.hu.

 

Az alábbi előnyöket élvezheted, ha a Mobil vétel oldalán adod el telefonodat:

  1. Díjmentes

Nincs feladási költséged, nincs jutalék vagy regisztrációst díj, nincsenek egyéb rejtett díjak! Itt Mi fizetünk Neked!

  1. Gyors

Nincs várakozási idő, nincsenek véget nem érő egyeztetések. Ahogy megkapjuk a készüléked, 48 órán belül utalunk.

  1. Egyszerű

Csak regisztrálnod kell, nincs felesleges papírmunka!

  1. Kényelmes

Pár kattintás után a becsomagolt telefonod/készüléked átadod a futárnak. A futárt oda rendelheted ahová Te szeretnéd, és akkor, amikor Neked kényelmes. A GLS futárszolgálat számodra teljesen ingyenes.

  1. Biztonságos

Webáruházunk titkosított adatkapcsolattal rendelkezik, tehát bármilyen adatot adsz meg az oldalon, biztos lehetsz benne, hogy nem kerül illetéktelen kezekbe!

  1. Garancia

A teljes vételárat elutaljuk, vagy ha meggondoltad magad, visszaküldjük a készüléket.

 

Miért adjam el a használt, hibás készülékemet?

  •  Mert értéket képvisel, még akkor is, ha nem tudod használni, vagy már nincs rá szükséged
  •  Mert úgy gondolod jó, ha van egy régi tartalék telefon, de ugyanakkor tudod, hogy már úgy nem fogod   használni
  •  Mert a használt, hibás készüléked eladásával a környezetet is véded! Úgy hívják, hogy Second Hand Mobil. Ne   dobd ki, mi hibásan is megvesszük telefonodat/készülékeidet.

Ezért add el használt, régi vagy hibás mobiltelefon készüléked.

 

Én is eladhatok a mobilvetel.hu-n?

  •  Olyan magánszemélyek adhatják el készülékeiket a Mobil vétel oldalán, akik a 18. életévüket betöltötték és rendelkeznek magyar adóazonosító jellel és magyar bankszámlaszámmal.
  • Olyan, hazánkban bejegyzett jogi személyek, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezetek adhatják el készülékeiket a Mobil vétel oldalán, akik/amelyek rendelkeznek magyar adószámmal és magyar bankszámlaszámmal.

 

Mire kell figyelnem az értékesítés során?

A gyors ügyintézés érdekében kérlek pontosan add meg a készülék adatait, illetve saját adataidat (név, cím, adóazonosító jel, bankszámla szám) Ha ebben a metódusban tévesztesz, egyeztetésre lesz szükség, ami lassítja a folyamatokat.

A készülék a saját tulajdonod legyen!

Figyelmesen olvasd el a csomagolási útmutatót! – csomagolási útmutató

Ha kérdésed van, forduljon hozzánk bizalommal - istvan.meszar@mobil-vetel.hu

 

Mi történik, ha az általad megjelölt adatoktól teljesen vagy részben eltér beküldött telefonod állapota?

Amennyiben szándékosan, nem a telefonoddal azonos paramétereket és műszaki állapotot jelölsz meg, - azt remélve, hogy így is a kiajánlott összeget utaljuk számládra - hidd el, nem így fog történni.

Magát az automatikus munkafolyamatokat lelassítod téves információközlés miatt. Ilyen esetekben a bevizsgálás után felvesszük veled a kapcsolatot, és beküldött telefonod műszaki állapotának megfelelő vételárat ajánlunk fel újra. Amennyiben az újabb vételár összegét elfogadod, onnantól számítva 48 órán belül utalunk.

Ha az összeg számodra nem megfelelő, akkor telefonodat visszaküldjük, és a futár oda-vissza költsége már Téged terhel.

Ha 48 órán belül nem tudjuk felvenni Veled a kapcsolatot, illetve megkeresésünkre nem reagálsz, akkor automatikusan visszaküldjük a Te költségedre mobiltelefonodat.

Abban az esetben, ha kicsomagoláskor az általad beküldött dobozban egy teljesen másik készüléket találunk, (eltérő márka stb.) mint amiről adatlapot küldtél, akkor ugyan az az eset áll fenn, mint a hibás adatbeküldésnél. Lelassítod a folyamatot, és újabb vételár ajánlat elfogadása után tudjuk csak telefonodat megvásárolni.

A beérkező csomagok felbontását és ellenőrzését kamera rögzíti minden esetben!

Mi történik a készülékkel miután átvettük?

A készülékedet átvizsgáljuk Blackbelt diagnosztikai szoftverrel, leteszteljük minden funkcióját és törlünk róla minden(!) minden adatot!

 

Mi történik a készüléken tárolt adatokkal?

Minden adatot véglegesen törlünk a készülékedről és másolatot nem készítünk. Így érdemes az eladás előtt minden adatot menteni telefonodról. Adatot visszaállítani nem tudunk!

 

Mi történik a mobiltelefonnal/készülékkel miután eladtam?

A készülék állapotától függően új tulajdonost keresünk, vagy alkatrészként hasznosítjuk, így kímélve környezetünket!

 

Mi történik a lopott készülékekkel?

Ha a beérkezett készülék átvizsgálása során felmerül a gyanú, hogy a készülék lopott, azonnal tájékoztatjuk a Rendőrséget.

 

Ha nem ilyen formában szeretném telefonomat eladni, milyen más módon vásároltok készüléket?

Ha csak pár darab mobiltelefonról/készülékről van szó, azt kizárólag webshopon keresztül vesszük át. Ha nagykereskedelmi mennyiséget szeretnél eladni, netán telefonflottát, céges készülékeket, stb; van rá lehetőség – egyedi szerződéskötés mellett. A nagykereskedelmi mobiltelefon felvásárlás részleteivel kapcsolatban keress minket bizalommal az istvan.meszar@mobil-vetel.hu e-mail címen.

 

Céges készüléket, flottát vagy sok készüléket adnék el. Használhatom ezt az oldalt?

Igen, egyedi szerződés keretében van rá mód. A részletekről tájékozódj a „Mobil és IT eszközök felvásárlása cégektől" menüpontban.

 

Nem értem a Szerződési feltételeket és itt sem találok választ a kérdésemre. Mit tegyek?

Keresd ügyfélszolgálatunkat, szívesen válaszolunk minden kérdésedre!

 

 

AZ ELADÁS MENETE

Kell regisztrálnom?

Igen, szükséges a regisztrálás.

 

Hogyan találom meg készülékemet a katalógusban?

Használd a keresőt, vagy a telefonoddal megegyező Márka kategória oldalán.  Folyamatosan bővítjük katalógusunkat, biztosan megtalálod az eladni kívánt mobiltelefonod/készüléked.

Ha esetleg mégsem találod, jelezd nekünk, és feltöltjük a keresett típust az oldalra! istvan.meszar@mobil-vetel.hu

 

Honnan tudom, hogy milyen márkáról és modellről van szó?

Keress információkat a készülék menüjében, elő- és hátlapján. Nézd meg a készülék vásárlásakor kapott számlát, a csomagolást, vagy válaszd ki készüléked a mobilvetel.hu webshop katalógusában elhelyezett fényképek alapján.

 

Mit tegyek, ha készülékemet nem találom a katalógusban?

Először is ellenőrizd még egyszer, hogy jól adtad-e meg az adatokat.

Ha így sem találod a készüléket, küldj nekünk egy emailt az istvan.meszar@mobil-vetel.hu e-mail címre, ahol megírod a készülék adatait - és mi feltöltjük az oldalra!

 

Tudok olyan készüléket beküldeni, ami nem szerepel a katalógusban?

Küldj egy elektronikus levelet az istvan.meszar@mobil-vetel.hu emailre és mi feltöltjük a katalógusba. Csak olyan készüléket vásárlunk, ami megtalálható a katalógusunkban!

 

Mi történik, ha olyan készüléket is beküldök, amiről nem töltöttem ki adatlapot?

Az ilyen készülékekre nem tudunk ajánlatot adni, így azt ajándéknak tekintjük.

 

Mi történik, ha hibás adatokat adtam meg a készülékhez?

Miután megérkezik hozzánk a készüléked, BlackBelt diagnosztikai szoftverrel teszteljük és töröljük az adatokat. Minden adatot!

A tesztelés eredményét emailben küldjük el neked, és ha a készüléked/telefonod állapota nem egyezik meg az általad bejelölt/közölt adatokkal, akkor új ajánlatot teszünk!

 

Több készüléket is eladhatok egyszerre?

Igen, a mobiltelefon/IT eszköz eladás-vétel ajánlat lezárása előtt további mobil-és IT eszközöket adhatsz a kosaradhoz, így az eladott készülékeket beküldheted egy csomagban.

 

Van-e maximális beküldhető mennyiség?

Mennyiségi maximum nincs, de a feladott csomag tömege nem haladhatja meg a 15 kg-ot.

 

Hogyan kerül kiszámításra az ár?

Az ár meghatározásakor az aktuális piaci árakat és a készülék jellemzőit, technikai állapotát (hálózatfüggőség, tartozékok, állapot stb.) együttesen vesszük figyelembe.

 

Mi történik, ha máshogy állapítjátok meg a készülék állapotát, mint én?

Miután a készüléket leteszteltük és töröltük az adatokat, az eredményt emailben elküldjük. Ha a készülék állapota eltér az általad közölt adatoktól, új ajánlatot teszünk Neked! A gyors kifizetés érdekében ezért érdemes pontosan meghatározni a készülék adatait.

 

Mit tegyek, ha meggondoltam magam?

  • Ha meggondoltad magad, de még nem adtad fel a készüléket, írj egy e-mail, amiben elállsz az eladási szándékodtól.
  • Ha már feladtad a készüléket, írj nekünk egy emailt, amiben elállsz az eladási szándékodtól - és a készüléked/mobiltelefonod visszaküldjük. Ebben az esetben a szállítási díj Téged terhel.

FIGYELEM - a készülékről minden adatot törlünk, így azokat nem tudjuk visszaállítani!

 

Honnan tudom, hogy az eladás sikeres volt-e?

Minden esetben tájékoztatjuk emailben!

 

CSOMAGOLÁS és SZÁLLÍTÁS

 

Milyen tartozékokat kell beküldenem?

Mi csak a készüléket vásároljuk meg, egyéb tartozékokat nem kell beküldened.

 

Hogyan kell becsomagolnom az árut?

Csomagolási útmutaó

A fenti linkre kattintva elolvashatod, hogyan célszerű becsomagolni a készüléked.

 

Szükséges, hogy meglegyen az eszköz gyári csomagdoboza?

Természetesen jó, ha megvan – de gyári csomagdoboz nélkül is megvesszük megvásároljuk mobiltelefonod/IT készüléked.

 

Milyen költségei vannak a szállításnak?

A szállítás minden esetben ingyenes, a biztonságosan becsomagolt készülékeket felvetettjük a GLS futárszolgálattal.

 

Van lehetőség arra, hogy házhoz jöjjenek a csomagért?

Jelenleg kizárólag ez a lehetőség adott.

 

Mennyi ideig tart, amíg a csomag beérkezik?

Jellemző módon a csomag 1 munkanap alatt ér be hozzánk, kivételes esetekben ez lehet 2 munkanap is.

 

Miért kell a csomagot 3 napon belül átadnom a GLS futárszolgálatnak?

Felvásárlási áraink a piaci árakkal együtt változik, így nem tudjuk garantálni, hogy a jelenlegi árakat később is tudjuk biztosítani számodra. Ha 3 munkanap elteltével adod át csomagodat a GLS futárnak, tesztelés után új ajánlatot teszünk emailben.

 

A csomagomat oda adtam a GLS futárnak, de már egy hete nem kaptam visszajelzést. Mi a teendő?

Készüléked amint beérkezik hozzánk, minden esetben emailben értesítünk! Kérlek ilyen esetben ellenőrizd a beérkezett leveleidet és a levélszemét ("spam") mappát is! Ha nem kaptál visszajelzést, keress minket az info@mobilvetel.hu email címen!

 

Külföldről is eladhatom mobiltelefonom/IT készülékem?

Igen, szolgáltatásunkat EU-s országok területeiről is igénybe lehet venni.

 

Leadhatom nálatok személyesen is a készüléket?

Nem, jelenleg csak a weboldalunkon keresztül elküldött készülékeket (GLS futárszolgálat által) van módunkban átvenni.

 

KIFIZETÉS

Hogyan kapom meg a pénzt?

A vételárat az általad megadott magyarországi bankszámládra utaljuk. Más kifizetési módra nincs lehetőség.

 

Nincs magyar bankszámlám. Mi a teendő?

Készüléked így nem tudjuk megvenni. Ha már beküldted telefonod/IT készüléked, sajnos nincs más megoldás mint, hogy visszaküldjük Neked. Ilyen esetben kérjük, hogy egyeztess ügyfélszolgálatunkkal a visszaküldés módjáról.

 

Mennyi idő alatt kapom meg a pénzt?

Ha a készülék időben megérkezik és a kitöltött adatlapjával is minden rendben van, legfeljebb a beérkezéstől számított 2 munkanapon belül utaljuk a vételárat. Ha a készülék késve érkezik be, vagy az adatlap nem felel meg a készülék jellemzőinek, új árat kell egyeztetnünk. Ekkor az új vételár kialakulását követő 2 munkanapon belül utalunk.

 

Szerintem már meg kellett volna kapnom a pénzt. Mit tegyek?

A késedelem oka lehet, hogy:

  •  A csomag nem érkezett be hozzánk. Ellenőrizd, hogy kaptál -e visszaigazoló emailt a beérkezésről. Ha nem kaptál, de csomagodat több mint egy hete elküldted, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
  •  A beküldött készülék adatai, tulajdonságai nem egyeztek meg az általad megadottakkal, ezért új ajánlatot küldtünk Neked – amit valószínűleg még nem igazoltál vissza. Ellenőrizd, hogy kaptál-e emailt az eladás elfogadásáról, vagy ha új ajánlatot küldtünk, válaszoltál-e rá. Ha igen, és több mint 3 nap eltelt azóta, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

SZEMÉLYES ADATOK

 

Biztonságos a személyes adatok megadása?

Igen, a személyes adatok megadása titkosított internetkapcsolaton keresztül történik, a kapcsolat titkosításáról tanúsítvánnyal rendelkezünk.

 

Megváltoztathatom-e felhasználói adataimat?

Igen, az adatokat a felhasználói fiókban lehet módosítani, de a lezárt eladásokkal kapcsolatos adatok módosítására nincs lehetőség.

 

Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?

Leiratkozási szándékodról kérjük, küldj nekünk emailt a hírlevél küldéshez megadott email címről.