Gyakori kérdések

CSOMAGOLÁSI ÚTMUTATÓ

Általános kérdések

Mi a MOBILVETEL.HU?
Egy fordított webshop, ahol Ön az ELADÓ és mi a VEVŐ.
Megveszzük használt készülékét, akár hibásan is, majd feljavítva továbbadjuk azt. Így nemcsak pénzt keres, de óvja is a környezetet!

Hogyan működik?
Válassza ki a KERESŐ segítségével az eladni kívánt eszközt, majd adja meg annak jellemzőit.
Ezután kap egy vételárat, amin a MOBILVETEL.HU megvásárolja eszközét. Ha az összeget elfogadja, pár adat megadása után, INGYENESEN elküldheto nekünk a készüléket, megfelelően becsomagolva. Miután a készülék megérkezik hozzánk, leteszteljük, minden adatot törlünk róla és ellenőrizzük, hogy az ÖN által megadott jellemzők helyesek-e. Ha minden rendben, 48 órán belül utaljuk is a vételárat!

A MOBILVETEL.HU előnyei:
- DÍJMENTES: nincs postaköltség, nincs jutalék, nincsenek egyéb díjak! ITT MI FIZETÜNK ÖNNEK!
- GYORS: nincs várakozás, nincs egyeztetés, ahogy megkapjuk a készüléket, 48 órán belül utalunk.
- EGYSZERŰ: akár regisztráció nélkül is eladhat, nincs felesleges papírmunka vagy egyeztetés
- KÉNYELMES: pár kattintás, ingyenes postázás és várhatja az utalást... ennyire kényelmes
- BIZTONSÁGOS: webáruházunk titkosított adatkapcsolattal rendelkezik, tehát bármilyen adatot ad meg az oldalon, biztos lehet benne, hogy nem kerül illetéktelen kezekbe!
- GARANCIA: a teljes vételárat elutaljuk, vagy ha meggondoltad magad, visszaküldjük a készüléket

Miért adjam el a használt, hibás készülékemet?
- Mert értéket képvisel, még ha nem is tudod haszálni, vagy neked már nincs rá szükséged
- Mert úgy gondolod jó lesz még valamikor, de tudod, hogy már nem fogod használni
- Mert a használt, hibás készülékedet eladásával a környezetet is véded, nem kell kidobni, mi hibásan is megvesszük telefonod!

Eladhatok a MOBILVETEL.HU-n?
- Olyan magánszemélyek, akik a 18. életévet betöltötték és rendelkeznek magyar adóazonosító jellel és magyar bankszámlaszámmal.
- Olyan hazánkban bejegyzett jogi személyek, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezetek, amelyek rendelkeznek magyar adószámmal és magyar bankszámlaszámmal.

Mire kell figyelnem az értékesítés során?
- A gyors ügyintézéshez kérlek pontosan add meg a készülék adatait, illetve saját adataidat (név, cím, adóazonosító jel, bankszámla szám)
- A készülék legyen saját tulajdonod!
- Figyelmesen olvasd el a csomagolási útmutatót!
- Ha kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal - info@mobilvetel.hu

Mi történik a készülékkel miután átvettük?
A készüléket átvizsgáljuk Blackbelt diagnosztikai szoftverrel, letesztelünk minden funkcióját és törlünk róla minden(!) minden adatot!

Mi történik a készüléken tárolt adatokkal?
Minden adatot véglegesen törlünk a készülékről, másolatot nem készítünk, így érdemes küldés előtt minden adatot menteni az eszközről. Adatot visszaállítani nem tudunk!

Mi történik a készülékekel miután eladtam?
A készülék állapotától függően vagy új tulajdonost keresünk, vagy alkatrészként hasznosítsuk, így kímélva környezetünket!

Mi történik a lopott készülékekkel?
Ha a beérkezett készülék átvizsgálása során felmerül a gyanú, hogy a készülék lopott, azonnal tájékoztatjuk a Rendőrséget.

A honlapon kívül, más módon is vásároltok készüléket?
Néhány darab készüléket kizárólag itt az oldalon vásárolunk, de ha kereskedelmi mennyiséget szeretnél eladni, netán telefonflottát, céges készülékeket stb. van rá lehetőséged, egyedi szerződéskötés mellett.
Keress minket bizalommal itt, vagy a www.mobil-vetel.hu oldalon.

Céges készüléket, flottát vagy sok készüléket adnék el. Használhatom ezt az oldalt?
Igen, egyedi szerződés keretében van rá mód. A részletekről tájékozódj a „Használt mobil Vétel Cégektől" menüpontban.

Nem értem a Szerződési feltételeket és itt sem találok választ a kérdésemre. Mit tegyek?
Keresd ügyfélszolgálatunkat, szívesen válaszolunk minden kérdésére.


Az eladás menete
Kell regisztrálnom?
Nem szükséges regisztrálni az oldalon, de ha visszatérő eladó vagy, erősen ajánlott.

Hogyan találom meg készülékemet a katalógusban?
- Használd a keresőt, folyamatosan bővítjük katalógusunkat, biztosan megtalálod az eladni kívánt készüléked.
- Ha esetleg mégsem találod, jelezd nekünk és feltöltjük a keresett típust az oldalra! info@mobilvetel.hu


Honnan tudom, hogy milyen márkáról és modellről van szó?
Keress információkat a készülék menüjében, elő- és hátlapján, nézd meg a készülék vásárlásakor kapott számlát, a csomagolást vagy válaszd ki készülékedet a honlap katalógusában elhelyezett fényképek alapján.

Mit tegyek, ha készülékemet nem találom a katalógusban?
Először is ellenőrizd mégegyszer, hogy jól adtad-e meg az adatokat.
Ha így sem találod a készüléket, írj nekünk egy emailt info@mobilvetel.hu címre a készülék adataival és mi feltöltjük az oldalra!

Tudok olyan készüléket beküldeni, ami nem szerepel a katalógusban?
Sajnos nem. Csak olyan készüléket vásárolunk, ami megtalálható a katalógusunkban!

Mi történik, ha olyan készüléket is beküldök, amiről nem töltöttem ki adatlapot?
Az ilyen készülékekre nem tudunk ajánlatot adni, így azt ajándéknak tekintjük.

Mi történik, ha hibás adatokat adtam meg a készülékhez?
Miután megérkezik hozzánk a készülék, BlackBelt diagnosztikai szoftverrel teszteljük és adattöröljük.
A tesztelés eredményét emailben elküldjük és ha az állapota nem egyezik meg az általad az oldalon közölt adatokkal, akkor új ajánlatot teszünk!

Több készüléket is eladhatok egyszerre?
Igen, az eladási ajánlat lezárása előtt további készülékeket adhatsz a kosárhoz és a készülékeket beküldheted egy csomagban.

Van-e maximális beküldhető mennyiség?
Mennyiségi maximum nincs, de a feladott csomag tömege nem haladhatja meg a 15 kg-ot.

Hogyan kerül kiszámításra az ár?
Az ár meghatározásakor az aktuális piaci árakat és a készülék jellemzőit (hálózatfüggőség, tartozékok, állapot, stb.) együttesen vesszük figyelembe.

Mi történik, ha máshogy állapítjátok meg a készülék állapotát, mint én?
Miután a készüléket leteszteltük és adattöröltük, az eredményt emailben elküldjük neked, amiben új ajánlatot is teszünk ha a készülék állapota más, mint amit te közöltél az oldalon.
A gyors kifizetés érdekében ezért érdemes pontosan meghatározni a készülék adatait.

Mit tegyek ha meggondoltam magam?
- Ha meggodnoltad magad, de még nem postáztad a készüléket, csak írj egy emailt, amiben elállsz az eladási szándékodtól
- Ha már postáztad a készüléket, írj nekünk egy emailt, amiben elállsz az eladási szándékodtól és a készüléket visszaküldjük a TE költségedre.
FIGYELEM - a készülékről minden adatot törlünk, így azokat nem tudjuk visszaállítani

Honnan tudom, hogy az eladás sikeres volt-e?
Minden esetben tájékoztatunk emailben!


Csomagolás és szállítás
Milyen tartozékokat kell beküldenem?
Minden olyan tartozékot, ami a vételárat befolyásolhatja.
Például: töltő, adapter, adatkábel, akkumulátort stb. de amit már nem használsz, beküldheted azt is.

Hogyan kell becsomagolnom az árut?
Keresd a csomagolási útmutatót a "Gyakori Kérdések" oldalon

Meg kell lennie az eredeti csomagolásnak?
Jó ha megvan, de ha nincs az sem gond.

Milyen költségei vannak a szállításnak?
A szállítás minden esetben ingyenes, ha az emailben kapott címirattal adod fel a csomagot bármelyik postán!

Melyik postán adhatom fel a csomagot?
Csomagodat az ország több mint 2600, csomagfelvételre alkalmas postájának bármelyikén ingyen feladhatod.

Van lehetőség arra, hogy házhoz jöjjenek a csomagért?
Jelenleg nincs.

Nem tudom kinyomtatni a címiratot. Mi a teendő?
Csak az általunk küldött címirattal ingyenes a postázás. Egyéb módon sajnos nem tudjuk átvenni az általad küldött csomagot.

Mennyi ideig tart, amíg a csomag beérkezik?
Jellemző módon a csomag 1 munkanap alatt idér, kivételes esetekben ez lehet 2 munkanap.

Miért kell a címirat kiküldését követő 5 napon belül beküldenem a készüléket?
Felvásárlási áraink a piaci árakkal együtt változik, így nem tudjuk garantálni, hogy a mostani árakat később is tudjuk tartani. ha 5 munkanap után adod fel a készüléked, tesztelés után új ajánlatot teszünk emailban.

A csomagomat feladtam, de már egy hete nem kaptam visszajelzést. Mi a teendő?
Ha a készüléked beérkezik hozzánk, minden esetben emailben értesítünk!
Kérlek ellenőrizd újra a beérkezett leveleidet és a levélszemét ("spam") mappát is!
Ha nem kaptál visszajelzést, kpérlek keress minket az info@mobilvetel.hu email címen!

Külföldről küldhetek be készüléket?
Nem, szolgáltatásunkat csak Magyarország területéről lehet igénybe venni.

Leadhatom nálatok személyesen is a készüléket?
Nem, jelenleg csak a weboldalunkon keresztül elküldött készülékeket (az általunk küldött címirattal) van módunkban átvenni.

Kifizetés
Hogyan kapom meg a pénzt?
A vételárat az általad megadott magyarországi bankszámlára utaljuk. Más kifizetési módra nincs lehetőség.

Nincs magyar bankszámlám. Mi a teendő?
Készülékedet így nem tudjuk megvenni. Ha már beküldted készülékedet, sajnos nincs más megoldás mint, hogy visszaküldjük azt neked. Kérjük, egyeztess ügyfélszolgálatunkkal a visszaküldés módjáról.

Mennyi idő alatt kapom meg a pénzt?
Ha a készülék időben megérkezik és a kitöltött adatlapjával is minden rendben van, legfeljebb a beérkezéstől számított 2 munkanapon belül utaljuk a vételárat. Ha a készülék késve érkezik be, vagy az adatlap nem felel meg a készülék jellemzőinek, új árat kell egyeztetnünk. Ekkor az új vételárár kialakulását követő 2 munkanapon belül utalunk.

Szerintem már meg kellett volna kapnom a pénzt. Mit tegyek?
A késedelem oka lehet, hogy:
- a csomag nem érkezett be hozzánk. Ellenőrizd, hogy kaptál-e visszaigazoló emailt a beérkezésről. Ha nem kaptál, de csomagodat több mint egy hete elküldted, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
- a beküldött készülék adatai, tulajdonságai nem egyeztek meg az általad megadottakkal, ezért új ajánlatot küldtünk neked, amit még nem igazoltál vissza. Ellenőrizd, hogy kaptál-e emailt az eladás elfogadásáról vagy ha új ajánlatot küldtünk, válaszoltál-e rá. Ha igen, és több mint 3 nap eltelt azóta, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.


Személyes adatok
Biztonságos a személyes adatok megadása?
Igen, a személyes adatok megadása titkosított internetkapcsolaton keresztül történik, a kapcsolat titkosításáról tanúsítvánnyal rendelkezünk.

Regisztrált felhasználó vagyok. Megváltoztathatom-e felhasználói adataimat?
Igen, az adatokat a felhasználói fiókban lehet módosítani, de a lezárt eladásokkal kapcsolatos adatok módosítására nincs lehetőség.

Vendégként van mód a megadott személyes adatok módosítására?
Nincs, a vendégként rögzített eladáshoz tartozó személyes adataidat nem lehet módosítani. Ha személyes adataidat tévesen adtad meg, kérd ügyfélszolgálatunktól az eladás törlését, majd ismételd meg az eladást a honlapon a megfelelő személyes adatok megadásával.

Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?
Leiratkozási szándékodról kérjük, küldj nekünk emailt a hírlevélküldéshez megadott email címről.