Gyakori kérdések

GLS CSOMAGOLÁSI ÚTMUTATÓ

Mi az a mobilvetel.hu?

Egy fordított webshop, ahol Te vagy az eladó és Mi vagyunk a vevők. Megvesszük használt mobiltelefon készüléked, akár hibásan is, majd megjavítva, restaurálva továbbadjuk azt. Így nemcsak pénzt tudsz keresni, de óvod is a környezetet!

 

Hogyan tudom eladni a telefonomat? Hogyan működik a mobilvétel webshop?

Válaszd ki a kereső segítségével az eladni kívánt eszközödet, majd add meg annak jellemzőit, paramétereit és esetleges hibáit a legördülő menü segítségével.

Ezután kapsz egy előre kalkulált pontos vételárat, amennyiért a mobilvetel.hu megvásárolja az adott készüléked/eszközöd. Ha az összeget elfogadod, pár adat megadása után, ingyenesen elküldheted nekünk megfelelően becsomagolva.

Miután a készülék beérkezik hozzánk, bevizsgáljuk, hogy az általad megadott telefon jellemzők és tulajdonságok technikailag egyeznek e, és ha minden rendben van, akkor 48 órán belül utaljuk a vételárat. Így működik a mobilvetel.hu.

 

Az alábbi előnyöket élvezheted, ha a Mobil vétel oldalán adod el telefonodat:

  1. Díjmentes

Nincs feladási költséged, nincs jutalék vagy regisztrációst díj, nincsenek egyéb rejtett díjak! Itt Mi fizetünk Neked!

  1. Gyors

Nincs várakozási idő, nincsenek véget nem érő egyeztetések. Ahogy megkapjuk a készüléked, 48 órán belül utalunk.

  1. Egyszerű

Csak regisztrálnod kell, nincs felesleges papírmunka!

  1. Kényelmes

Pár kattintás után a becsomagolt telefonod/készüléked átadod a futárnak. A futárt oda rendelheted ahová Te szeretnéd, és akkor, amikor Neked kényelmes. A GLS futárszolgálat számodra teljesen ingyenes.

  1. Biztonságos

Webáruházunk titkosított adatkapcsolattal rendelkezik, tehát bármilyen adatot adsz meg az oldalon, biztos lehetsz benne, hogy nem kerül illetéktelen kezekbe!

  1. Garancia

A teljes vételárat elutaljuk, vagy ha meggondoltad magad, visszaküldjük a készüléket.

 

Miért adjam el a használt, hibás készülékemet?

  •  Mert értéket képvisel, még akkor is, ha nem tudod használni, vagy már nincs rá szükséged
  •  Mert úgy gondolod jó, ha van egy régi tartalék telefon, de ugyanakkor tudod, hogy már úgy nem fogod   használni
  •  Mert a használt, hibás készüléked eladásával a környezetet is véded! Úgy hívják, hogy Second Hand Mobil. Ne   dobd ki, mi hibásan is megvesszük telefonodat/készülékeidet.

Ezért add el használt, régi vagy hibás mobiltelefon készüléked.

 

Én is eladhatok a mobilvetel.hu-n?

  •  Olyan magánszemélyek adhatják el készülékeiket a Mobil vétel oldalán, akik a 18. életévüket betöltötték és rendelkeznek magyar adóazonosító jellel és magyar bankszámlaszámmal.
  • Olyan, hazánkban bejegyzett jogi személyek, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezetek adhatják el készülékeiket a Mobil vétel oldalán, akik/amelyek rendelkeznek magyar adószámmal és magyar bankszámlaszámmal.

 

Mire kell figyelnem az értékesítés során?

A gyors ügyintézés érdekében kérlek pontosan add meg a készülék adatait, illetve saját adataidat (név, cím, adóazonosító jel, bankszámla szám) Ha ebben a metódusban tévesztesz, egyeztetésre lesz szükség, ami lassítja a folyamatokat.

A készülék a saját tulajdonod legyen!

Figyelmesen olvasd el a csomagolási útmutatót! – csomagolási útmutató

Ha kérdésed van, forduljon hozzánk bizalommal - info@mobilvetel.hu

 

Mi történik a készülékkel miután átvettük?

A készülékedet átvizsgáljuk Blackbelt diagnosztikai szoftverrel, leteszteljük minden funkcióját és törlünk róla minden(!) minden adatot!

 

Mi történik a készüléken tárolt adatokkal?

Minden adatot véglegesen törlünk a készülékedről és másolatot nem készítünk. Így érdemes az eladás előtt minden adatot menteni telefonodról. Adatot visszaállítani nem tudunk!

 

Mi történik a mobiltelefonnal/készülékkel miután eladtam?

A készülék állapotától függően új tulajdonost keresünk, vagy alkatrészként hasznosítjuk, így kímélve környezetünket!

 

Mi történik a lopott készülékekkel?

Ha a beérkezett készülék átvizsgálása során felmerül a gyanú, hogy a készülék lopott, azonnal tájékoztatjuk a Rendőrséget.

 

Ha nem ilyen formában szeretném telefonomat eladni, milyen más módon vásároltok készüléket?

Ha csak pár darab mobiltelefonról/készülékről van szó, azt kizárólag webshopon keresztül vesszük át. Ha nagykereskedelmi mennyiséget szeretnél eladni, netán telefonflottát, céges készülékeket, stb; van rá lehetőség – egyedi szerződéskötés mellett. A nagykereskedelmi mobiltelefon felvásárlás részleteivel kapcsolatban keress minket bizalommal a info@mobilvetel.hu e-mail címen.

 

Céges készüléket, flottát vagy sok készüléket adnék el. Használhatom ezt az oldalt?

Igen, egyedi szerződés keretében van rá mód. A részletekről tájékozódj a „Mobil és IT eszközök felvásárlása cégektől" menüpontban.

 

Nem értem a Szerződési feltételeket és itt sem találok választ a kérdésemre. Mit tegyek?

Keresd ügyfélszolgálatunkat, szívesen válaszolunk minden kérdésedre!

 

 

AZ ELADÁS MENETE

Kell regisztrálnom?

Igen, szükséges a regisztrálás.

 

Hogyan találom meg készülékemet a katalógusban?

Használd a keresőt, vagy a telefonoddal megegyező Márka kategória oldalán.  Folyamatosan bővítjük katalógusunkat, biztosan megtalálod az eladni kívánt mobiltelefonod/készüléked.

Ha esetleg mégsem találod, jelezd nekünk, és feltöltjük a keresett típust az oldalra! info@mobilvetel.hu

 

Honnan tudom, hogy milyen márkáról és modellről van szó?

Keress információkat a készülék menüjében, elő- és hátlapján. Nézd meg a készülék vásárlásakor kapott számlát, a csomagolást, vagy válaszd ki készüléked a mobilvetel.hu webshop katalógusában elhelyezett fényképek alapján.

 

Mit tegyek, ha készülékemet nem találom a katalógusban?

Először is ellenőrizd még egyszer, hogy jól adtad-e meg az adatokat.

Ha így sem találod a készüléket, küldj nekünk egy emailt az info@mobilvetel.hu e-mail címre, ahol megírod a készülék adatait - és mi feltöltjük az oldalra!

 

Tudok olyan készüléket beküldeni, ami nem szerepel a katalógusban?

Sajnos nem. Csak olyan készüléket vásárlunk, ami megtalálható a katalógusunkban!

 

Mi történik, ha olyan készüléket is beküldök, amiről nem töltöttem ki adatlapot?

Az ilyen készülékekre nem tudunk ajánlatot adni, így azt ajándéknak tekintjük.

 

Mi történik, ha hibás adatokat adtam meg a készülékhez?

Miután megérkezik hozzánk a készüléked, BlackBelt diagnosztikai szoftverrel teszteljük és töröljük az adatokat. Minden adatot!

A tesztelés eredményét emailben küldjük el neked, és ha a készüléked/telefonod állapota nem egyezik meg az általad bejelölt/közölt adatokkal, akkor új ajánlatot teszünk!

 

Több készüléket is eladhatok egyszerre?

Igen, a mobiltelefon/IT eszköz eladás-vétel ajánlat lezárása előtt további mobil-és IT eszközöket adhatsz a kosaradhoz, így az eladott készülékeket beküldheted egy csomagban.

 

Van-e maximális beküldhető mennyiség?

Mennyiségi maximum nincs, de a feladott csomag tömege nem haladhatja meg a 15 kg-ot.

 

Hogyan kerül kiszámításra az ár?

Az ár meghatározásakor az aktuális piaci árakat és a készülék jellemzőit, technikai állapotát (hálózatfüggőség, tartozékok, állapot stb.) együttesen vesszük figyelembe.

 

Mi történik, ha máshogy állapítjátok meg a készülék állapotát, mint én?

Miután a készüléket leteszteltük és töröltük az adatokat, az eredményt emailben elküldjük. Ha a készülék állapota eltér az általad közölt adatoktól, új ajánlatot teszünk Neked! A gyors kifizetés érdekében ezért érdemes pontosan meghatározni a készülék adatait.

 

Mit tegyek, ha meggondoltam magam?

  • Ha meggondoltad magad, de még nem adtad fel a készüléket, írj egy e-mail, amiben elállsz az eladási szándékodtól.
  • Ha már feladtad a készüléket, írj nekünk egy emailt, amiben elállsz az eladási szándékodtól - és a készüléked/mobiltelefonod visszaküldjük. Ebben az esetben a szállítási díj Téged terhel.

FIGYELEM - a készülékről minden adatot törlünk, így azokat nem tudjuk visszaállítani!

 

Honnan tudom, hogy az eladás sikeres volt-e?

Minden esetben tájékoztatjuk emailben!

 

CSOMAGOLÁS és SZÁLLÍTÁS

 

Milyen tartozékokat kell beküldenem?

Mi csak a készüléket vásároljuk meg, egyéb tartozékokat nem kell beküldened.

 

Hogyan kell becsomagolnom az árut?

Csomagolási útmutaó

A fenti linkre kattintva elolvashatod, hogyan célszerű becsomagolni a készüléked.

 

Szükséges, hogy meglegyen az eszköz gyári csomagdoboza?

Természetesen jó, ha megvan – de gyári csomagdoboz nélkül is megvesszük megvásároljuk mobiltelefonod/IT készüléked.

 

Milyen költségei vannak a szállításnak?

A szállítás minden esetben ingyenes, a biztonságosan becsomagolt készülékeket felvetettjük a GLS futárszolgálattal.

 

Van lehetőség arra, hogy házhoz jöjjenek a csomagért?

Jelenleg kizárólag ez a lehetőség adott.

 

Mennyi ideig tart, amíg a csomag beérkezik?

Jellemző módon a csomag 1 munkanap alatt ér be hozzánk, kivételes esetekben ez lehet 2 munkanap is.

 

Miért kell a csomagot 3 napon belül átadnom a GLS futárszolgálatnak?

Felvásárlási áraink a piaci árakkal együtt változik, így nem tudjuk garantálni, hogy a jelenlegi árakat később is tudjuk biztosítani számodra. Ha 3 munkanap elteltével adod át csomagodat a GLS futárnak, tesztelés után új ajánlatot teszünk emailben.

 

A csomagomat oda adtam a GLS futárnak, de már egy hete nem kaptam visszajelzést. Mi a teendő?

Készüléked amint beérkezik hozzánk, minden esetben emailben értesítünk! Kérlek ilyen esetben ellenőrizd a beérkezett leveleidet és a levélszemét ("spam") mappát is! Ha nem kaptál visszajelzést, keress minket az info@mobilvetel.hu email címen!

 

Külföldről is eladhatom mobiltelefonom/IT készülékem?

Igen, szolgáltatásunkat EU-s országok területeiről is igénybe lehet venni.

 

Leadhatom nálatok személyesen is a készüléket?

Nem, jelenleg csak a weboldalunkon keresztül elküldött készülékeket (GLS futárszolgálat által) van módunkban átvenni.

 

KIFIZETÉS

Hogyan kapom meg a pénzt?

A vételárat az általad megadott magyarországi bankszámládra utaljuk. Más kifizetési módra nincs lehetőség.

 

Nincs magyar bankszámlám. Mi a teendő?

Készüléked így nem tudjuk megvenni. Ha már beküldted telefonod/IT készüléked, sajnos nincs más megoldás mint, hogy visszaküldjük Neked. Ilyen esetben kérjük, hogy egyeztess ügyfélszolgálatunkkal a visszaküldés módjáról.

 

Mennyi idő alatt kapom meg a pénzt?

Ha a készülék időben megérkezik és a kitöltött adatlapjával is minden rendben van, legfeljebb a beérkezéstől számított 2 munkanapon belül utaljuk a vételárat. Ha a készülék késve érkezik be, vagy az adatlap nem felel meg a készülék jellemzőinek, új árat kell egyeztetnünk. Ekkor az új vételár kialakulását követő 2 munkanapon belül utalunk.

 

Szerintem már meg kellett volna kapnom a pénzt. Mit tegyek?

A késedelem oka lehet, hogy:

  •  A csomag nem érkezett be hozzánk. Ellenőrizd, hogy kaptál -e visszaigazoló emailt a beérkezésről. Ha nem kaptál, de csomagodat több mint egy hete elküldted, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
  •  A beküldött készülék adatai, tulajdonságai nem egyeztek meg az általad megadottakkal, ezért új ajánlatot küldtünk Neked – amit valószínűleg még nem igazoltál vissza. Ellenőrizd, hogy kaptál-e emailt az eladás elfogadásáról, vagy ha új ajánlatot küldtünk, válaszoltál-e rá. Ha igen, és több mint 3 nap eltelt azóta, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

SZEMÉLYES ADATOK

 

Biztonságos a személyes adatok megadása?

Igen, a személyes adatok megadása titkosított internetkapcsolaton keresztül történik, a kapcsolat titkosításáról tanúsítvánnyal rendelkezünk.

 

Megváltoztathatom-e felhasználói adataimat?

Igen, az adatokat a felhasználói fiókban lehet módosítani, de a lezárt eladásokkal kapcsolatos adatok módosítására nincs lehetőség.

 

Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?

Leiratkozási szándékodról kérjük, küldj nekünk emailt a hírlevél küldéshez megadott email címről.