Használt mobiltelefon felvásárlás - mobilflotta és IT eszközök felvásárlása cégektől nagy tételben.

Kérdése van? Hívjon minket! +36702244222

Mobiltelefon felvásárlás Cégektől

Mobiltelefon felvásárlás cégeknek

Gyors, egyszerű és megbízható megoldás vállalatok számára

Társaságunk kifejezetten vállalkozások számára kínál professzionális mobiltelefon-felvásárlási szolgáltatást, minimum 10 darabos mennyiségtől. Legyen szó lecserélt mobilflottáról, elavult vagy hibás készülékekről, velünk gyorsan és hatékonyan szabadulhat meg a feleslegessé vált eszközöktől – mindezt adatbiztonsági garanciával.

Kiknek szól a szolgáltatásunk?

Szolgáltatásunkat kifejezetten céges ügyfelek számára kínáljuk, tehát kizárólag olyan vállalkozásokkal működünk együtt, akik flottában használt mobiltelefonokat szeretnének értékesíteni. A felvásárlást minimum 10 darab készülék esetén tudjuk elindítani, mivel elsősorban nagyobb mennyiségű, üzleti célú eszközök kezelésére specializálódtunk.

A készülékek állapota nem akadály – legyen szó új, használt, hibás vagy akár törött telefonokról, minden esetben korrekt értékelést végzünk, és versenyképes ajánlatot adunk. Akár egy teljes, már lecserélt mobilflottáról, akár raktáron maradt, működésképtelen eszközökről van szó, ránk számíthat a gyors, átlátható és biztonságos lebonyolításban

 

Csak és kizárólag céges ügyfelekkel dolgozunk
Minimum 10 db készülék esetén tudunk árajánlatot adni
Új vagy újszerű mobil felvásárlás
Használt, hibás vagy törött mobil felvásárlás

 

Ajánlatkérés

Miért éri meg minket választani?

Ügyfeleink számára mindig piacvezető árakon, a legfrissebb piaci adatok alapján kínálunk reális, átlátható értékbecslést, így biztos lehet benne, hogy használt vagy sérült eszközeikért is korrekt árat kapnak.

A felvásárlási folyamatot teljes egészében levesszük az Ön válláról – a készülékekről készült fotók bekérésétől kezdve a kifizetésig minden részfeladatot átvállalunk, így Önnek elegendő egyetlen döntést meghoznia: hogy velünk dolgozik.

Kiemelt figyelmet fordítunk az adatbiztonságra is. Minden készüléken GDPR-kompatibilis adattörlést végzünk, amelyről hivatalos tanúsítványt is biztosítunk, így garantált, hogy az eszközökön tárolt bizalmas céges adatok visszavonhatatlanul törlésre kerülnek.

Emellett a készülékek elszállításáról is gondoskodunk, igény szerint futárszolgálattal vagy saját logisztikai partnerünk bevonásával, hogy Önnek még ezzel se kelljen foglalkoznia. Célunk, hogy a folyamat a lehető legkényelmesebb, gyorsabb és biztonságosabb legyen vállalata számára.

A felvásárlási folyamat lépésről lépésre

1
Ajánlatkérés
Küldje el a készülékek típusát, darabszámát és állapotát – fotóval!
2
Árajánlat küldése
Egyedi ajánlat néhány órán belül, pontosítás beérkezés után.
3
Számlázás
A megállapodott vételárról kérjük a céges számlát a továbblépéshez.
4
Elszállítás
Igény esetén megszervezzük a logisztikát saját csapattal vagy futárral.
5
Adattörlés
Tanúsított, visszaállíthatatlan adattörlés – jegyzőkönyv kérhető.
6
Kifizetés
A számla beérkezése után 30 napon belül utaljuk a vételárat.

Adatbiztonság, amire számíthat

Cégünknél elsődleges szempont az adatvédelem és az informatikai biztonság. A készülékek adattartalmát – legyen szó névjegyekről, e-mailekről vagy vállalati fájlokról – visszaállíthatatlanul töröljük, megfelelve az aktuális GDPR-előírásoknak. Az adattörlés elmulasztása büntetendő. Az adattörlésre vonatkozó előírások megsértése – különösen, ha az érintettek jogai sérülnek – súlyos következményekkel járhat. A GDPR 83. cikkének (3)–(6) bekezdése alapján a szabályozást megszegő vállalkozás akár az éves globális árbevétel 2%-ának megfelelő összegű bírságra is kötelezhető.

Hogyan kell az adatok törlését megfelelően igazolni?

A vonatkozó adatvédelmi előírások értelmében a törlés tényét hivatalos jegyzőkönyvvel szükséges dokumentálni. Ennek a jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az adathordozó azonosítóját (például sorozatszám), a törlés pontos idejét és helyét, a műveletet végző személy nevét, valamint a törlés eredményét (sikeres vagy sikertelen). A manuális adminisztráció nemcsak időigényes, de jelentős hibalehetőséggel is jár. Ezzel szemben az általunk használt, professzionális Blackbelt Defence szoftver lehetővé teszi az adatok tanúsított, automatikus törlését, amelyről minden esetben részletes, hiteles jegyzőkönyvet biztosítunk partnereink számára.

Fenntartható és gazdaságos megoldás

Használt eszközei nálunk új életet kaphatnak: vagy felújítva kerülnek vissza a forgalomba, vagy szakszerűen, a környezetvédelmi előírásoknak megfelelően újrahasznosítjuk azokat.
Ezáltal nemcsak az irodai helykihasználás és erőforrásmenedzsment válik hatékonyabbá, hanem környezettudatos döntést is hoz.

Üzleti előnyök vállalkozásának:

Megbízható, vállalati szintű szolgáltatás
Gyors ügyintézés, gördülékeny kommunikáció
Adatbiztonsági tanúsítvány kérhető
Rugalmas logisztika, országos elszállítás
Hozzájárulás a fenntarthatósághoz

Lépjen velünk kapcsolatba

Vegye fel velünk a kapcsolatot az ajánlatkérő űrlapunkon vagy e-mailben, és segítünk a feleslegessé vált mobiltelefon-flotta szakszerű és biztonságos értékesítésében.

Ajánlatkérés